Атестація 2024-2025 н. р.


  Строки подання документів та адреса електронної пошти.

До 01.03.2025 року педагогічні працівники ЗДО, які атестуються, можуть подати до атестаційної комісії документи, що, на їхню думку, свідчать про їхню педагогічну майстерність та/або професійні досягнення. Документи можуть подавати у паперовій або електронній формі на адресу електронної пошти закладу svitanokatect@ukr.net


Склад атестаційної комісії:

  •  голова комісії -  Галілей Антоніна, завідувач ЗДО;
  •  секретар комісії - Панченко Людмила, вихователь;
  •  члени комісії:    Чередниченко Ірина, вихователь-методист;
  •                               Кучеренко Тетяна, вихователь, голова ПК;
  •                               Кейзерова Ганна, вихователь.

Графік проведення  засідань атестаційної комісії 2024/2025 навчальний рік

09.10.2024

20.11.2024

20.12.2024

17.01.2025

21.03.2025

 

 


Список педагогів, які атестуються у 2024-2025 навчальному році:

- Кононенко Ірина.

- Кучеренко Тетяна (позачергово).



Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації
педагогічних працівників при присвоєнні їм
кваліфікаційних категорій

 

Кваліфікаційна категорія працівника

Вимоги до рівня професійної підготовки
та кваліфікації працівника

спеціаліст

ü  має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався

ü  здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

ü  знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

ü  використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

ü  уміє вирішувати педагогічні проблеми

ü  уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами

ü  дотримується педагогічної етики, моралі

 

спеціаліст другої категорії

ü  має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

ü  здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

ü  знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

ü  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

ü  використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

ü  постійно вдосконалює свій професійний рівень

ü  ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

ü  впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі

ü  обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

ü  уміє вирішувати педагогічні проблеми

ü  уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

ü  дотримується педагогічної етики, моралі

 

спеціаліст першої категорії

ü  має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

ü  здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

ü  знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

ü  лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

ü  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

ü  володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей

ü  використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

ü  постійно вдосконалює свій професійний рівень

ü  ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

ü  упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,

ü  використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу

ü  обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

ü  уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

ü  уміє аргументувати свою позицію

ü  дотримується педагогічної етики, моралі

 

спеціаліст вищої категорії

ü  має повну вищу освіту  (диплом магістра або спеціаліста)

ü  здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

ü  володіє широким спектром стратегій навчання та виховання

ü  застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми

ü  знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

ü  лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

ü  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

ü  володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей

ü  використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

ü  постійно вдосконалює свій професійний рівень

ü  активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні освітні методики і технології, педагогічні засоби

ü  упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі

ü  продукує оригінальні, інноваційні ідеї

ü  використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу

ü  вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі

ü  обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

ü  уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

ü  уміє аргументувати свою позицію

ü  дотримується педагогічної етики, моралі