МЕТОДИЧНА РОБОТА В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ВІДПОВІДАЄ НАСТУПНИМ ПРАВИЛАМ:

- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

- позначається на рівні підготовленості вихованців;

- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

 

- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

Робота в дошкільному навчальному закладі "Світанок" ведеться згідно річного плану.

 

План спрямований на виконання завдань Закону України "Про дошкільну освіту" та Базового Компоненту дошкільної освіти

Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: саобслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

ОСНОВНІ ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

НА 2024 – 2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2023 – 2024 н. р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів, керуючись Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, Базовим компонентом дошкільної освіти, Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», педагогічний колектив закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 27 «Світанок» Сумської міської ради визначає такі пріоритетні завдання на 2024 – 2025 н. р.:

        1.       Формувати соціально-громадянську компетентність дошкільників з метою зміцнення національної ідентичності дітей.

 

2. Впроваджувати інноваційні технології для оптимізації фізкультурно - оздоровчої роботи ЗДО і родини.

 

3. Ознайомлювати дітей дошкільного віку з основами екокультури та осмисленого ставлення до живої природи.

 

 

 







 

                 

Робота методичного кабінету