Організація роботи з обдарованими дітьми  здійснюється педагогічними працівниками

 (безкоштовно) 

 

Хореографічний гурток

"Веселий чобіток"

 

Керівник : Чайченко А. В.

Гурток працює за програмою Антоніни Шевчук "Дитяча хореографія"

 

Головна мета занять з хореографії - це:

Пробудження у дітей прагнення до прекрасного та інтересу до музичної і танцювальної творчості;
Посилення емоційної чуйності та творчої активності;
Знайомство дітей з танцювальною культурою свого народу і народів інших країн;
Розвиток образного мислення та уяви.
Фізичний розвиток, профілактика проблем з поставою, проблемами опороно-рухливого апарату. 

Завдання хореографічного гуртка: 
    • заохочення дитини до активної участі у мистецтві танцю;
    • виявлення художнього хисту у кожного малюка;
    • розвиток здібностей до виконавчої творчості;
  формування потреби у спілкуванні з мистецтвом;
    • виховання почуття краси танцювальної пластики.

Очікувані результати:

Навчити дошкільників різним   видам танцювальних рухів.
Сформувати елементарні основи хореографічної культури.
Сформувати у дитини поняття про гарну поставу та її вплив на естетичний вигляд



Гурток англійської мови

«Funny English »

 

Керівник гуртка: Висоцька Л.В.

Гурток працює за програмою Т. Шкваріної "Англійська мова для дітей дошкільного віку"

 

Мета гуртка:  сприяти повноцін­ному й різнобічному   розвиткові дошкільника; виховувати його почуття, волю, інтелект; вправляти в моральній поведінці; створювати сприятливі умови для оволодіння дитиною основами іншомовного спілкування; збалансовувати розвивальні, виховні та освітні цілі.

    

     В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. , «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», - стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.

Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.

Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою. Людина, що володіє ‛English‛ зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу . А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями інтернету….Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.

 

У нашому ДНЗ,  вивчення англійської мови починається з п`яти років, оскільки цей вік є оптимальним для засвоєння мов. Мовленнєвий апарат у немовлят дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Вже у шкільному віці вони дещо втрачають  попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови..


Гурток зі спортивної акробатики

«Радість руху»

 

 Керівник: Долгозвяга М.С.

Гурток працює за програмою Ольги Власенко "Парасолька"

 

Мета гуртка: формування початкових, елементарних умінь та навичок виконання рухів у доступній для дітей формі, а також розвиток фізичних якостей зміцнення здоров’я дітей, підвищення їх функціональних можливостей засобами акробатики.

Завдання:

    формувати бажання та потребу систематично займатися акробатикою;

    виховання свідомого ставлення до оздоровлення та потреби слідкувати за своїм зовнішнім виглядом;

    виховувати вміння долати перешкоди;

    розширення рухового досвіду з освоєнням гімнастичних вправ.

 

Очікувані результати:

-         Удосконалення у дошкільників рухових навичок і фізичних якостей (спритність, гнучкість, силу, витривалість).

-         Всебічний розвиток всіх органів і систем і в першу чергу рухового апарату.

-          Підвищити збудливість м'язів, темп, силу, м'язовий тонус і загальну витривалість дитини.

 


Робота з обдарованими дітьми за напрямком

Нетрадиційні методи малювання

"Веселкові барви"

Керівник: Кучеренко Т.С.

 

Мета гурткової роботи:

Формувати у дошкільника естетичне ставлення й художньо – творчі здібності. Вчити передавати свої відчуття за допомогою кольору,узгоджувати свої емоції від прекрасного,що оточує дитину, з роботою яку виконує.

 

Основні завдання гуртка:
 
- сприяти вихованню творчої особистості;

- здійснювати всебічний розвиток дитини;
- розвивати асоціативно-образне мислення, творчі здібності;

- ознайомити з художніми засобами та прийомами малювання, елементами художньої грамоти;
- стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю;
- розвивати творчу уяву, фантазію, вміння бачити незвичайне в плямах, випадкових відбитках, створювати цікаві образи, композиції; 
- виховувати бажання працювати колективно та вміння доводити розпочату роботу до кінця, отримувати задоволення від своєї рогботи, милуватися творами мистецтва.

 

 Очікуваний результат

Оволодіння дітьми певними знаннями, вміннями, навичками у процесі малювання, виявлення та усвідомлення дитиною своїх здібностей, сформованість способів самоконтролю.

В силу індивідуальних особливостей, розвиток творчих здібностей не може бути однаковим у всіх дітей, тому на заняттях я даю можливість кожній дитині активно, самостійно проявити себе, відчути радість творчого творення. Всі теми, які входять в програму, змінюються за принципом поступового ускладнення матеріалу. В силу індивідуальних особливостей, розвиток творчих здібностей не може бути однаковим у всіх дітей, тому на заняттях я даю можливість кожній дитині активно, самостійно проявити себе, відчути радість творчого творення. Всі теми, які входять в програму, змінюються за принципом поступового ускладнення матеріалу.

 

Оцінка результативності програми проводиться два рази на рік (грудень, травень) рівня сформованості художньо - естетичного розвитку дітей.


Робота з обдарованими дітьми за напрямком

"Талановиті пальчики"

 

Керівник гуртка: Кейзерова Г.О.

Гурток працює за програмою Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти "Тістопластика у дошкільному навчальному закладі"
 

       З давніх часів в Україні використовували тісто для виготовлення іграшок. Ластівки, голуби, зайчики, собачки, олені, свинки з тіста мали ритуально-обрядове походження – їх застосовували для закликання весни або для різдвяних привітань.

      Останнім часом  тістопластика набула популярності, особливо серед дітей. Техніка ліплення  є не складною, вироби  з тіста достатньо довговічні. Тісто-матеріал дуже еластичний, легко набуває форми. Діти мають можливість бачити реальні плоди своєї праці, фантазії,смаку.

       Завітавши  до нас на гуртки, ви зможете зробити своїми руками настінні прикраси, кумедні іграшки, сувеніри та сюрпризи з солоного тіста, які зроблять вашу оселю затишною, не схожою на інші та наповнять її душевним теплом!

 

Мета гурткової роботи:  дати дітям загальне уявлення про скуль­птуру, її види і жанри, розширити уявлення про виражальні можливості об'ємної форми; розвива­ти відчуття композиції об'ємних форм, формувати навички і вміння працювати із солоним тістом, емоційно-естетичне сприйняття краси, акуратність, працелюбність. 

Завдання: навчити використовувати матеріал солоного тіста для виготовлення плескатих фігурок під шаблон (формочки), відповідати за своє робоче місце.

 

Обладнання: борошно, сіль, вода, стеки, дощечка або аркуш картону для ліплення, скалка для тіста (її можна замінити пластмасовою трубкою або маленькою пляшечкою), зразки готових робіт.



Робота з обдарованими дітьми за напрямком

Пошуково - дослідницької діяльності "Пізнайко"

 

Керівник гуртка : Дмітрієва Ганна Анатоліївна

Гурток працює за програмою   "Програма гуртка пошуково - дослідницької діяльності "Пізнайко"

Мета гуртка : надати дітям можливість самостійно встановлювати зв'язки й залежності в природі; розвивати допитливість та інтерес до природи; розвивати потяг до пошуків самостійних шляхів пізнання;Навчити дітей з допомогою дорослого, а потім самостійно й встановлювати зв'язки й залежності в природі.

Завдання: сформувати елементарні наукові знання про основні природні фактори, явища та очевидні взаємозв'язки й залежності; активізувати знання та досвід дітей у різних видах діяльності(навчанні, грі, праці, науково- дослідницькій діяльності); спонукати дітей висувати самостійні гіпотези, виробляти власні судження.